HADERSLEV AFD. 301
FORSIDEKONTAKTTRÆNING OG KONKURRENCEBLIV MEDLEMFORENINGSLIVET
HVORDAN BLIVER DU MEDLEM?

Krav for at blive medlem

For at blive medlem skal du have en brugshund med en stamtavle fra Dansk Kennelklub.

Din hund skal være forsikret med en almindelig og en udvidet figurantforsikring, og skal desuden være vaccineret.

Følgende racer kan blive medlem af Dansk Politihundeforening, såfremt de har en stambog fra DKK: Anmodning om dispensation til andre racer fremsendes til hovedbestyrelsen.

Haderslev politihundeforening optager løbende nye medlemmer i klubben.
Vi modtager både tjenestehunde og civile, og både hvalpe og fuldvoksne hunde.

For at blive optaget som medlem i Haderslev Politihundeforening, skal du først igennem en prøveperiode på tre måneder.
Der kan du prøve at deltage i træningen og se, om det er noget for dig og din hund.

Hvis du efter tre måneder ønsker at blive medlem, vil medlemmerne på et medlemsmøde drøfte dit eventuelle medlemskab i foreningen.
Bestyrelsen har dog den endelige beslutning.

Der afholdes medlemsmøde den første officielle træningsdag hver måned.

Hvis/når du bliver optaget som medlem i foreningen og i hovedforeningen Dansk Politihundeforening, vil du modtage et medlemsblad (Politihunden) hver anden måned.

Har du og din hund lyst til at træne et realistisk og sjovt konkurrenceprogram, så kontakt en fra bestyrelsen og hør nærmere.